rea?

idag var vi som sagt inne i stan för att göra massvis med reafynd...
massvis och massvis, köpte bara en BH och trosor. Men det behövs det också. Om jag ska vara ärlig hade jag förväntat mig mycket mer rea än var det var. okej, rean började förra veckan. men så mycket kan väl inte bara ha hunnit försvinna..?
imorgon ska tydligen jag, julia & hanna ut och fota. Hanna har fått ny systemkamera och vi ville testa den lite. Vi får se om vädret blir som vi tänkt oss.
Kommer ihåg den gången jag och mimmi fotograferade i ösregn för att få den regn effekten. Jag kan glatt meddela att det slutade med jätteblött hår och blöta kläder - hehe. Men kul hade vi verkligen & vi fick några roliga bilder. :)

nej, nu ska jag inte skriva mer.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Haha! JA! den dagen var rolig :D men man ser inte regnet på bilderna :/ höhö!

2008-12-31 @ 00:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0