stockholm - here we come

japp, här i bloggen var det dålig uppdatering..
Men det har hänt så mycket spännande, har inte haft tid helt enkelt.
för det första måste jag ju bara meddela att ;

jag och julia ska till den där stora bollen i stockholm den 12 december.
& JA! du gissade rätt - för att heja fram KEVIN till idolvinnare.
längst upp ska vi sitta med neonfärgade tröjor och kikare för att se riktigt bra och för att fok ska se oss. haha,
På lördagen har jag lovat min vän julia shopping, men när jag själv är i stockholm och ska "shoppa loss" blir det alltid endast ett kvitto på tunnelbanebiljetten till staden. hihi, kanske blir det något mer kvitto, vem vet. Men kan inte lova något.. (:
Söndag är det dags att dra sig hemåt igen, till lilla Halmstad.

stockholm - here we come.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips! Skriv Din debattartikel i samma stuk & anda ;)

2008-12-02 @ 19:38:21
URL: http://jx2.blogg.se/
Postat av: Majsan

det luktar svenskalärare från förra kommentaren.

iaf, du glömde pannorna!!

lycka till med debattartikeln o se till att få en bra helg i staden där det iaf händer något.. :)

<3

2008-12-02 @ 20:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0