Boxning

rolig dag idag, allt känns så glatt när man vet att betygen sätts imorgon! Sen kan man i princip ha kul resten av året, wiho!
Boxning på idrotten idag, riktigt roligt! :D Jag kommer ha extrem träningsvärk i armar och rygg imorgon, känns härligt.
Vi tjejer var ojämna par - så david fick äran att boxas med mig. 
Boxning är grymt jobbigt, men samtidigt väldigt kul. 
Vi hade kul, för mig och boxning + kordination går inte så bra ihop. Men tillslut klurade jag nog ut det också.
Att tjejer och killar har olika kraft i slagen är det ingen tvekan om. I detta fallet - kanon bra träning.
David lärde mig också att man alltid ska skydda ansiktet, mkt bra att komma ihåg.. 
Så.. jag tror jag har koll på det där med boxning nu, ska nog gå och köpa mig en boxningssäck och hänga på rummet! 

Fick veta mitt franskabetyg , svenska och alla so ämnena idag - nöjd!
hoppas verkligen poängen räcker till för att komma in på samhäll / europa. funderar på madrid nu... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0