30-31 maj!

haaj :)
glömt och skriva om i fredags och lördags. På fredagen slutade vi vid klockan 11.15 som vanligt. Tog bussen hem och väntade på att kajsa skulle sluta. När kajsa ringde och sa att hon hade slutat körde mamma mig till henne. Olivia kom också :D. Lite senare åkte vi till stan för att kajsa skulle spela konsert och byta ett par byxor. Kajsa var jätte duktig. När kajsa var klar runt 7 - halv 8 gick vi till stora torg och käckade glass. MYS ! :)
Vi tog bussen hem och åt sen stack vi till Kajsas farmor och farfar. När vi kom dit knackade vi på fönstret och då hade henes farfar sovit. Hans hår stog ju lite upp. Haha , så gulligt :D. Vi badade i deras pool typ en halvtimme och tog massa foton. wiie.
Sen stack vi hem till Kajsa igen där olivia somnade i kajsas säng och Kajsa fick damp på sin data för att internet inte gick. HAHA! asroligt. Jag och Kajsa kollade fim sen gick vi ner och la oss i hennes gästrum.

På lördagen väckte väckarklockan oss halv 8 för vi skulle hinna städa och ut med kvällsposten. När vi skulle ner til stranden ringde jag mamma och då sa hon att pappa skulle ut med båten och då följde vi med. Det var skit roligt. Vi badade skit mkt. Bilder kmr nedan sen.
Sen när jag kommit hem gjorde jag mig iordning och så hämtade annie och mimmi mig så stack vi ner till mimmi. Vi beställde mat från det där nya stället vid skolan typ. Jag tyckte det var rätt okej men mimmi hatade det. Okej, det var ingen höjdare. Kebaben smakade citron, vitlöksåsen smakade vinäger och pommesen var skit torra. Sen tog det typ 45 innan domkom med maten.
Senare kom Lukas och Olle. Skojskoj ! Vi var nere på stranden och kolla lite film. När dom hade stuckit kollade vi American pie, the naked mile. HAHA fan va rolig x) .. Vi somnade typ vid 3 lr något :) skooooooooj dag !
image7
kajsa <3
image13
Kajsa och Olivia <3
image14
Kajsa och Jag :)
image15
Jag :)


Kram Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0