fristrand . (:

   


 
Jenny på båda bilderna !
  
Ida , fotomodell ! (:



 Jenny Fristrand var namnet .  (:


 Jadu , Jenny här med ! (:

Det kändes som det var dags att ladda upp lite bilder sen jag och Ida var och skimmade. Inte för att vårt skimspot var det bästa - haha, men en liten bit kom vi iaf! (: Tack för en grymt kul dag! (: och nästa gång ska alla bilder vara på DIG <3 thihi.

Och för övrigt vill jag bara informera om att jag har börjat min konfirmationsläsning, vilken går riktigt bra! (:

Och en annan sak, nu ska ju splash köra igång, sommaraktiviteter för oss ungdomar 92-95:or . Då kan man iaf prova på skimboarding och få lite hjälp , någon mer än jag och Julia som ska dit? Såklart finns det ju massa andra aktiviteter också, men nu är det ju skimmaskimmaskimma som gäller, ellerhur? (: Grymt kul tkr jag iaf att halmstad kommun äntligen gör något för oss ungdomar ! (: (y) wiiee ! hehe .

och btw , vi har SOMMARLOV ! (: sååå gött ! ;)

Ha det underbart / Jenny <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

tycker jag med , jag vill med dit :::D:::D:D::D

2008-06-27 @ 12:15:59
URL: http://hdd.blogg.se/
Postat av: Annie

Jenny Fristrand är söt ! <3

2008-09-05 @ 16:00:49
Postat av: jenny

svar till annie: annie är sötare :) <3

2008-09-05 @ 16:25:32
URL: http://jx2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0