julia hjärta jenny .

Heejsan svejsan!
nu sitter jag här med julia och pratar med folk på msn. trevligt! idag har jag och julia varit och skimmat på vita bandet. grymtgrymt kuuuul ! Julia äger på att skimma! <3 det var väldigt kallt att skimma så efter ett tag när vi höll på att frysa ihjäl och vi nästan entligen hade klarat tricket gick vi upp. julia klarade det ofc, men jag däremot har fortfarande lite problem.. ;) men men, jag får ta och öva.. ! :D när vi sedan kom hem ville vi äta pizza ! men alla pizzerior ville inte köra hem pizzan till oss.. snyfft! :) så det fick bli god spagetti och köttfärsås som mamma gjort! :) <3 snart ska vi ut och gå med hugo . hihi ! :)
sen ska julia sova över hos mig , funfun ! <3333

mycket kärlek till min bästaste julia! <333

/ jenny <3 och hälften julia som sitter och biter i min arm.. ;) hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0