Julia skriver :)

Hejsan , Julia här nu.
första gången jag skriver i bloggen, skoj. Vi får se hur det går men jag hoppas det blir bra iaf :)
idag har jag varit med jenny. Först var vi på stranden och badade, solade och skimmade. Sjukt roligt men råka skada mitt knä men inte mkt. Jenny är GRYM på att skimma :D Sen typ vid halv 3 stack vi hem till Jenny för att göra iordning oss till balen. När vi stod där brände jag mig skit mkt. AJ AJ ! Men jenny som är redan så brun brände sig inte något den bajsungen :) men älskar dig ändå!
Vi skulle egentligen gå ner på stranden och äta pizza och skimma på kvällen. Men mådde inte bra så fick åka hem :/ . Så nu sitter jag här med brännsår på ryggen och bloggar :) 

kram Julia !

Kommentarer
Postat av: nicky

lyycka till med bloggen :)

2008-06-01 @ 19:43:29
URL: http://www.pooshg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0