shaaa ! (:

Heejsan ! (:

Nu sitter jag här och ska strax ut en liten runda med hugo i det "fina" vädret, var har sommaren tagit vägen? Fast om jag ska vara ärlig så tkr jag det är ganska skönt att det inte varit strandväder dom senaste dagarna, har nämligen legat magsjuk/matförgiftad sen i måndags kväll. asså , shit vad jag hatar den sjukan.. men iaf , nu börjar det bli bättre igen. (: i tisdags skulle vi till Göteborg med konfan men såklart så missade jag ju det. :/ inte kul inte kul! (: Men som det verkar på mina andra konfafriends så verkar dom har haft det väldigt kul! (:

& för övrigt vill jag bara säg att jag är grymt sugen på kronocampingens pommes ... (:

/ jennyfristrand.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig (L) (L)

2008-06-27 @ 12:14:32
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0