sjukhus, blindtarm och GRATTIS ! <3 :)

hejsan därute! (:
nu ligger jag här i en vit sjukhussäng på sjukhuset. usch! i förrgår kväll hade min magen inte blivit bättre så då ville både mamma och sjukvårdsupplysningen att jag skulle komma upp. först kollade en läkare på magen och han trodde också det var blindtarmen, sen efter ett tag kom en kirurg och kollade och hon sa också att det var blindtarmen. så efter ultraljud och så fick jag reda på att jag skulle opereras på morgonen därpå. inte kul, inte kul. Nu är min lilla fula blindtarm iaf borta och det gör sjukt ont i magen. men men, det har ju trots allt bara gått ett dygn. all personal är grymt snälla och tar väl hand om mig. hihi (: tack för det! (a) och ett mkt stort tack till mamma som hjälpt mig så mycket.
jag älskar dig såå. <333

& för er som undrar ...  hade blindtarmen brusit och sedan hade dom problem att hitta den när dom opererade för den hade lagt sig i någon håla bakom tarmarna .. usch .. :S och det va tydligen den värsta blindtarmsoperationen dom gjort. ja, någon måste ju ge dom lite utmaning. ;) haha . men nu är det iaf över!

och ett stort GRATTIS till MIMMI & ANNIE på deras FEMTONÅRSDAG! Hoppas ni har en riktigt soft dag med massa tårta och presenter. thihi . <3

och sista grejen och detta är faktiskt lite komiskt! Nu är båda som skriver denna bloggen utan blindtarm och med ärr på magen efter det. (; julia <3 jenny .

/ jennyfristrand . <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hemskt det där du får ta och krya på dig jenny.

- jag känner julia sen jag var liten om du nu undrar varför jag läser eran blogg och komenterar. hehe men jag har själv legat på sjukan för problem med magen och vet hur det känns;/ men krya på dig tjejen! & hälsa till julia från hanna i köping :D puss!

2008-07-01 @ 13:46:43
URL: http://www.metrobloggen.se/HannaSofia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0