hemma igen

Helgen har varit helt underbart rolig och vi har haft så kul!
lördagen började med dans i Helsingborg, avancerad och helcool.
Svettiga och glada begav vi oss - efter lite trubbel med bussarna - till väla, haha..
Där gick vi runt i affärerna, åt mat & promenerade lite till. 
Morbror hämtade upp oss på väla och därefter åkte vi hem till honom och eva. 
Daniel och Petra kom också dit, vi åt och kollade stjärnor på is. 
bedtime 23.00
breakfast 08.15
Dans igen med ny dans och koregrafi. svårare, coolare och häftigare! (h) 
Till väla för mat, till bilen för hemfär, sömn, säga hejdå till cathis & sedan hem <3


Day 1

danslokalen - där vi tillbringade timmar med musik, svett och dans.
(jag och cathis hänger vid fönstret. )
vi dansade, lärde oss nya moves & hade kul! :)

Därefter besökte vi väla och vår vän fåglen.
Ingen shopping för min del. Men lika glad var mitt konto för det.

Sen for vi hem till morbror & eva. och övade på dansen såklart.
day 2

Andra danspasset.
cathis , benke från the bounce (vår danstränare) & jag.
tack benke för riktigt lärorika och grymma danstimmar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0