idol 2008

min syster och jag gjorde oss beredda. Jag var grymt peppad för kvällen och hoppades på en del autografer och foton. Fler än jag och teresia hade hittat dit - nämligen idolälskaren Maja med familj och vänner, min lärare Linda & robinB syster Julia. mycket trevligt! Det var häftigt med tv-inspelningen, det är helt olikt med att titta på TV och verkligen sitta där live. Programledare och folk som pustar ut när reklampausen startar, att hela publiken klappar på beställning ibland, att juryn och idolerna verkligen lever, hur mycket bättre vissa artister är live än i TV-rutan. Många kändisar var där men istället för att det blir en megalång text så berättar jag i ett collage istället! 




Kommentarer
Postat av: ida

vilken fin blogg du har!

2008-11-23 @ 22:48:50
URL: http://fashionbyi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0