dagens dag

Inte så mycket uppdatering idag. Dagen har spenderats med Hanna, Linnea och Hoff. Ute på promenad med gamlingen hoffentoffen, tv och datorn. :) bilder kommer senare!

just nu ska jag fortsätta med min halmstad-novell till skrivartävlingen. Här kommer ett smakprov ur den, dock utan "filning" och renskrivning.

Längs Nissan är hamnen full med båtar från olika länder, städer och världsdelar. Nissan ligger vindstilla och solens oranga kvällsstrålar skimrar på det mörkblå vattnet. Folk passerar oss där vi sitter på hamnkanten och med Joakims arm runtom mig känns allting tryggt. Svagt, svagt hörs musiken från Charlotte Perrelli som sjunger låten Hero.

Var utspelar sig min påhittade novell tror ni? Vilket dag?
Ledtråd: en särskilld dag för oss ungdomar, något kul händer just den dag.


Kommentarer
Postat av: linnea

tack för en rolig dag :)

din novell verkar bli grymt braaaa!!!!

Lycka till.

Jag tror du vinner :D:D

2008-10-11 @ 19:55:27
Postat av: emma

jag tror rix fm festivalen men vad vet jag (:(:

hade skit kul i fredas bara så du vet

pussisar och kramizzar emms

2008-10-11 @ 23:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0