det gör mig så förbannad!

det är konstigt, det är hemskt, det är sjukt och det gör mig så förbannad! Alla dessa texter som lyder i stil med - så fort du läser detta måste du skicka vidare annars dör din mamma på fredag.. Jag menar. lägg av! Det är helt sjukt och det får en att känna tvång. Våra tankar går i banorna "tänk om jag inte gör det och min mamma dör på fredag, då kommer allt vara mitt fel".
Det gör mig så sur, att vi ska behöva känna tvång pga. av en liten text!

tack , nu fick jag ur mig mina tankar för dagen..
det kändes skönt att ni lyssnade..

godnatt på er <3


Kommentarer
Postat av: julia

håller helt med. får alltid panik när jag läser något sånt :/ man blir så skrämd.. <3

2008-10-14 @ 21:29:02
Postat av: hanna

jag med , så jäkla irriterande

och såna " kopiera detta så finner du din sanna kärlek" kopiera detta så är du fri,, får ryck!!!!!! <33

2008-10-16 @ 20:50:28
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0