fritidsgård , dator och Hoff.

Hemma från fritidsgården nu, eller ja för ett tag sedan. Det var roligt, vi spelade lite innebandy, hängde i ringar och hade allmänt trevligt. Men glömde kameran hemma ... Så tyvärr har jag inga roliga bilder att bjuda på!
Just nu sitter jag och väljer dator på nätet.. antingen en dell eller en packard bell..
Vet inte vilken jag ska köpa, om jag ska köpa den nu eller om jag ska köpa den efter jul(rea kanske?), om jag ska ha några tillval..
- detta är svårt! :)

Imorgon ska jag vara hundvakt till HOFFEN! :D <3

och bara så alla vet , kommer inte kunna ha min mobil på ett tag framöver . :(


J - Just en sådan sak händer bara mig, helt otroligt asså.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0