I'm tierd!

oj vad jag är trött just nu!
Först skola som vanligt och sedan bibblan med Julia som blivit något av en vana. En mycket bra och framförallt rolig vana, vi får mycket arbete gjort - samtidigt som vi har kul. :D
Vi arbetade nästan 2 timmars matte idag, har prov imorgon! Nervositeten ligger på hög nivå kan jag säga. Känner mig inte särskillt säker alls, men jag har pluggat ordentligt och jag är nöjd. Mer kan jag inte göra! :)

sovgott, det lär jag iaf göra! <3

puckis till förvirris - du är min bästa vän, jag vill att du ska veta det! <3


Kommentarer
Postat av: julia

älskar dig bästis. du är bäst!

världens bästa vana - biblioteket! <3

2008-10-20 @ 21:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0