prov x 2

japp, jag behöver hjälp! 
- från skolan! :)  

först skolan, kolla film om kärnkraftverk, sedan no prov, direkt efter det nationellt matteprov och sedan jobba teknik..
efter den skoldagen blev jag helt slut, åkte hem och bestämde mig för en soft eftermiddag.
Inga läxor, inga prov, inga redovisningar?... obs, wrong!.. franska redovisning imorgon, men kan ändå inte öva! :D

- satt lite vid datorn, tittade one tree hill men sen gick jag och sov! :)

jag har börjat skriva om läxor, prov, skolan och redovisningar konstant här.. men mitt liv består till stor del av det just nu! tyvärr! :)

imorgon får vi HÖSTLOV och då ska jag inte tjata om skolan en enda gång! :D

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Njuuut på Ditt höstlov min älskade Jenny! Slappa, sov, hitta på roligheter, gör något oväntat! Jag, om någon, vet vad Du har suttit över läxböcker, anteckningar och andra faktaböcker... WELL DONE! Du ska vara jättenöjd!!

KRAM i massor från Mamsen

2008-10-24 @ 13:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0