stan & en helt ny jenny

Igår när jag och julia var påväg till bussen för att åka in till stan ringde min telefon. Inte vem som helst heller, moooaa frågade ifall vi ville ta en fika och promenera runt lite i butikerna. & självklart ville vi det! :)
Hittade ett grönt linne, men ska spara mina pengar till helsingborg och stockholm.
Färganalysen i onsdags gick bra, fick dock veta att jag klätt mig i fel färger i 15 år.. Kände hela min blåa och rosa gardrob försvinna... men men, en helt ny Jenny ska det bli. grönt, orange, gult, beige, guld och brunt är några färger ni kommer få se mig i.

Kommentarer
Postat av: Linnea

vart kan man gå på färganalys? =)

2008-11-01 @ 02:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0