besök av storasyster

Sitter och filar, skriver på två olika noveller! Den ena heter Gatans barn & den andra heter Född till att bli journalist. Har inte så bra fantasi just nu, men det får gå ändå! :)

Fick just en glad nyhet, min kära syster kommer hit och käkar kvällsmat. <3
& nu är det heller inte så långt kvar till vinterlovet - vilket betyder att jag och storasyster åker iväg på vår andra resa tillsammans. Detta får mig att peppas när det gäller både skolarbete, skolan och Hugo. 

Jag vet att du har det bra däruppe Hugo, jag saknar dig. puss på nosen <3

syster sitter på resturang i Grekland . <3


Kommentarer
Postat av: majsan

vart ska ni åka till vintern? :D

2008-10-01 @ 15:35:34
Postat av: jenny

svar till MAJSAN: förmodligen till kanarieöarna någonstans! :) Det är ganska billigt att åka dit, för vi tar en sista minuten resa. beställer typ dagen innan. :)

2008-10-01 @ 16:57:13
URL: http://jx2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0