Chris Brown

hellu everyone!
idag hade vi som sagt redovisning! varför ska man alltid vara så nervös innan man går upp och pratar inför sin klass som man känt i 3 år nu? och vissa ännu längre, haha jag förstår inte!
men när jag väl klev upp och började prata flöt allt bara på, då är det roligt! men stunden innan blir man så nervös! haha. så det gick bara bra, hoppas jag! :)
vi hade franska, det är inte riktigt min grej .. men men, får kämpa på! :) vi har ett "projekt" då vi ska skriva om vår musik och "idoler" typ. därför passar det ju bra att jag lägger upp en bild, på just ChrisBrown. :)
ikväll är det idol! yeeey!
trevlig kväll , <3

CHRIS BROWN!
är han inte snygg & sjunger så grymt bra? 

Kommentarer
Postat av: ..

han lesbarrrrrr

2008-09-13 @ 12:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0