en kuuul helg! :)

idag är jag sjuk , men hoppas på att komma till skolan imorgon igen! :) skolfoto,skolfoto,skolfoto!

helgen var väldigt lyckad! <3 :)
i lörsdags kväll var jag och julia bjudna på grillning hemma hos felix! mkt trevligt och mkt gott! därefter begav vi oss hem till julia där vi skulle sova senare på kvällen! sova blev det inte så mkt av, vi kollade rosa the movie och dirty dancing, samt lite av mr.bean. :) vid tre åkte victor hem. jag kunde dock inte hålla mig vaken mer än till 4 halv 5, julia och felix sa att jag somnade mkt tidigare men det tror jag icke på! ;) haha.
felix och julia somnade halv 6.. att dom orkar! :)
min väckarklocka var ställd på kl 10 och då var det även dags att gå upp!
söndagen kändes som man var tillbaka på sommarlovet igen, väldigt mysigt väder.
varmt och skönt!
vi åkte ut med båten, jag, julia , felix , victor och julias pappa!
julia och jag satt fram på fören och sjöng titanic låten medan båten gasade på förfullt! funfun! :)
vi besökte tylön, vilken mysig ö! :) jag är ju inte så van vid båtar så när självaste moooi skulle kliva av hade julia vääldigt roligt åt mig, haha! ;)
vi fick även testa på att åka vattenskidor , funfun!
och som sagt åkte jag på en reeeeejäl förkylning, men sånt får man ta! ;)

alla vi fyra har våra "egna" små ord!
jag: KUUUUUL
felix: ganska
julia: myspys
victor: typ

en roolig helg , tack för det vänner! <3 :)


/ jennyfristrand . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0