finally streetdance again!

suuuck, mina ben är trötta som bara den! 98 kg reklam har jag kört runt med i tylösand.. aja, benmuskler kan behövas!
måste beklaga mig lite till bara.. :) när jag kört halva rundan (gick upp kl 8 :o ?!) så började det såklart spöregna! kläderna var dyngsura, hela jag var dyngsur.. slut på klagandet, ville bara säga att jag har haft en sträng morgon för alla er som gick upp vid 11. :) haha .

nu i eftermiddag är det dans som gäller, har saknat det! tyvärr kommer inte selin gå med mig, (vi gick tillsammans förra året) men en solokarriär går väl också bra! haha, karriär och karriär - drömma kan man ju alltid göra!
fast kommer sakna selin där! :) <3

ha en bra regnig dag allesammans!


Kommentarer
Postat av: linnea

hoppas att du har haft en bra helg ! kolla gärna min blogg :)

2008-09-07 @ 23:27:37
URL: http://nejas.blogg.se/
Postat av: Fanny

www.fannyks.blogg.se

2008-09-08 @ 17:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0