grekland

hellu!
förmiddag: avalon och jag gick ut med hugo, lämnade filmen ps. i love you som jag och mamma kollade på igår.. detta ska vara en komedi?? enligt mig var det verkligen ingen komedi, den var mkt ledsam!.
eftermiddagen har jag tillbringat med att vika reklam och städa både mitt & tesses rum! pust! :)
men för att få lite stämning och glädje har jag suttit och lyssnat mamma Mia låtarna om, om & åter om igen!
dom är riktigt bra!
idag har jag en dag då jag bara längtar tillbaka till grekland!


egentligen är det inte så konstigt , kolla vattnet.
som att bada i världens största pool - i just love it!
grekland, grekland, grekland - i miss it!
 men snart, förhoppningsvis i januari beger jag och syster oss iväg igen. denna gång till GranCanaria!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0