halvblind

nu har jag och mams kommit hem! <3 idag har jag provat linser, vilket gick väldigt bra. innan hade jag en närsynt på - 0.75 och nu ett år senare har jag - 2.25. vilket betyder att min syn har försämrats mycket på kort tid. idag när jag fick testa att gå runt i stan med linser i 2 timmar, känner jag mig nästan halvblind utan. :) men men, på onsdag får jag börja använda dom på heltid! yeey!
för övrigt vill jag bara meddela att jag testade en jätte fin jacka idag på hm. vill ha den, men får se! ;) vad tycker ni om den?

vad har ni tänk ha för jacka i höst / vinter ? 

        


Kommentarer
Postat av: EMMA

ÅH :D Tack sötnos!

DU ska veta att jag saknar dig med :)

Hoppas allt är bra med dig <3

2008-09-15 @ 20:37:02
URL: http://mmae.blogg.se/
Postat av: EMMA

Tack, så hemskt mycket.

Jag blir verkligen jätteglad när du säger så.

Allt är bra med mig med :)

Du har en jättefinblogg :D

2008-09-15 @ 21:06:38
URL: http://mmae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0