here's the thing:

heej gott folk! :)
here's the thing: min kära vän julia har nu bestämt sig för att sluta på vår lilla blogg, (:/)därför blir det nu en "jennyblogg" istället! jag tänker dock inte byta namn och sådant, så fortsätt kika in på denna adress. :)
ny design och nya roligheter här på min lilla blogg! dock krånglar det, därför allt inte är riktigt perfekt ännu. fixar det imorgon! ;)

dagen har bestått av skola och sedan mimmi! :) vi hade det riktigt roligt - åt chips, fick sockerkick.. vilket slutade med mycket skratt och dåliga skämt.. :D haha, nu är min vän mimmi trött och seg så hon orkar inte skicka bilderna till mig. (mimmi, jag gillar dig ändå! :D) jag lägger upp dom imorgon!

men vad tycker ni om bloggen nu ? svara ärligt!

nattinatti <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha, sry ! jag tkr om dig också ! :D

2008-09-13 @ 17:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0