skoljoggen

mimmi gick och "peppade" mig innan det var min och Luddes tur att inta kullen..
vi skulle nämligen hålla en del av uppvärmningen inför skoljoggen.

- men jenny det är lugnt. tänk inte på att typ 400 personer står och kollar på dig. och tänk inte på att ifall du gör bort dig kommer hela skolan minnas det föralltid.
 
tack för peppningen mimmi, det hjälpte! ;)

& som Mimmi sa gjorde bort mig -  snubblade på min egna fot men trillade dock inte.. mina tankar gick i banorna: men det är lugnt, ingen såg det.
tyvärr hade många sett det, för när jag kom nerför kullen var det många som härmade det! :) haha, sånt bjuder jag på!


maja
förresten , denna grymma tjejen har gjort min nya FINFINA header! <3 visst är hon duktig?

Kommentarer
Postat av: mimmi

haha xD hoppas inte du tog åt dig för mkt asså! peppningen var på skoj ;)

2008-09-27 @ 00:04:13
Postat av: jenny

svar till mimmi: haha , jag fattade att det bara var på skoj! det va kul! :D

2008-09-27 @ 09:43:51
URL: http://jx2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0