skyll dig själv jenny

om man klär sig i leggings och klänning när temperaturmätaren visar 7 grader, är man lite galen. Alltså som mig! Trots min kära mors uppmanande om varmare kläder, har jag ändå inte brytt mig. men oftast får man det man förtjänar - en riktig förkylning. Dessutom får även mamma rätt - återigen! (:
Det känns som jag har åkt på en rejäl förkylning - igen! KanYany är en medicin som lindrar förkylning, hur äcklig är inte den? uuuh. men men, man får helt enkelt skylla sig själv!

aja, nu ska jag inte klaga! har haft en otroligt rolig dag med julia och sedan träffade vi även felix och emma! <3


       julia , hugo , felix och emma :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

har också åkt på det xd haha

vi får sitta sjuka och dricka varm choklad, yummy!!

2008-09-22 @ 19:24:50
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0