stå ut .

shululu! :)
ny dag = ny design och header! ni får nog stå ut med att jag kommer ändra lite då och då, det är så himla roligt. det är så roligt när man sitter här och tar bort , lägger till och ändrar massa tecken, siffror och bokstäver. färger, bakgrunder, typsnitt, textsnitt.. ja, allmänt roligt helt enkelt. :)
idag var min syster på fika hos mig, mams och hugo. kul att träffa dig igen sis, det var så längesen! <3 besök gärna min systers blogg också. kolla syster, jag gör reklam för dig! (a)
dansen gick bara bra, vi dansar till justin timberlake - cry me a river - med effekter och sånt. härlig låt och dans!
nu blir det snart början på briget jones dagbok, sen ut med älsklingen & därefter tänker jag sova! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0