blondinbella/kenza

nu är jag hemma från skolan igen, sjuk! :/ en rejäl förkylning som inte vill ge med sig, men men .. nu har jag iaf helgen att pigga på mig på!
vet ni vad jag har gått och funderat på? :) kenzas och blondinbellas blogg ..

varför är det just deras bloggar som har blivit populära, varför vill så många läsare läsa om just deras liv?
jag säger inte att det är nåt fel på någon av deras bloggar, jag besöker dom dagligen!
men jag får mig ändå en liten funderare - varför? varför blev just deras bloggar så kända?
dom måste ju ha börjat någonstans och varför blev männsikor nyfikna på just deras bloggar och deras liv!
ganska spännande tycker jag! :) 

/ jenny <3

                     

          blondinbella.se   eller    kenzas.se                 

vilken blogg föredrar ni?


                       

Kommentarer
Postat av: Annie

Jag själv har mest fastnat för Kenzas, men det är ingen blogg jag besöker särskilt ofta.

Varför vet jag ej, har väl hört de från kompisarna :)

2008-09-05 @ 16:05:25
Postat av: Hanna

själv gillar jag båda..men tycker om att blondinbella "utnyttjar" sin blogg mer än exempelvis kenza eller stina.lee. B B blogg är stor och hon startar jämt och ständing upp nya project som ex. bellme och sånt, och skaffar sig publicitet. Hon vill sticka ut och vill ha publicitet hon bryr sig inte om att hon är hatad av vissa det ger bara mer besökare till hennes blogg.Smart drag tycker jag själv. Gillar ändå kenzas persnonlighet med och hon har höjt standarden på sin blogg sen i sommras, Gillar dem båda :D

2008-09-05 @ 16:16:07
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0