ingenting att skriva om

varför jag inte uppdaterar om saker och ting här i bloggen är för att: jag har varken ork, lust eller vilja. Men främst är det för att jag inte har något kul att skriva om. Jag mår ganska kasst, jag saknar Hugo så mycket.
Det är tomt! Jag har varit van vid att en lurvig och glad Hugo möter mig vid dörren, när jag kommer hem från skolan. Idag när jag öppnade dörren stod där ingen Hugo. & plötsligt var jag inte tvungen att gå ut med en hund, allt känns så konstigt! Det har liksom varit en vana i 2 och ½ år nu och plötsligt är det borta. 
Men det blir bättre med dagarna hoppas jag!

friidrottsdag idag, kallt och regnigt!
& förövrigt har jag varit onyttig idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0