Vi ses i november Hugo

Nu har Hugo lämnat Halmstad och beger sig på ett livslångt äventyr. <3



JAG ÄLSKAR DIG KNASBOLL!



jag har inte haft orken, lusten eller kraften att skriva så mycket. 

för två och ½ år sedan satt jag på samma sätt och skulle skriva på papprena på hugo. Då var jag entusiastisk, glad och ville bara få bevis på att hugo var min på riktigt. Hugo var min - tills i lördags. Då gav jag ifrån mig min älskling till en ny ägare. Jag vet att Hugo kommer få det kanonbra! Men denna gång satt jag inte och log. Jag skrev fort under och sedan brast jag i gråt.
För mig är det jobbigt, ibland rinner och rinner tårarna och vill inte sluta... Det är tomt, ingen att busa med, ingen som möter en i dörren, ingen liten knasboll som jag måste gå ut med, ingen som ligger i den trasiga korgen, ingen som envisas om att ligga brevid mig vid datorn, ingen som tittar på mig med "busa med mig" ögon & ingen som är sådär galen som just Hugo är!  <3
jag saknar dig <3
Men i november kommer jag och hälsar på dig igen och det längtar jag efter! :)

Jag står fortfarande fast vid beslutet och jag gör det för hans bästa. Men att dom närmsta dagarna blir jobbiga och tuffa. Det kände jag i förväg och konstigt hade det väl varit annars.

Denna låt gick igång på min ipod när jag cyklade reklam, saknade dig och grät, hur stor chans är det av 260 låtar - att just denna låt börjar spelas?


"Så gråt ej mera
Det ska bli så bra
Kom ta min hand
Här finns jag
Jag ger dig skydd nu
För allt omkring dig
Och jag finns här, gråt ej mer

Ett litet liv, men ändå stark
Här i min famn så är du trygg och varm
Det finns ett band som aldrig brister
Jag finns hos dig, gråt ej mer

För du finns inom mig
Ja, du finns inom mig
Från denna stund, nu och för evig tid
Du finns inom mig
Mitt hjärtas hemlighet
Du finns här inom mig
Alltid...
Alltid... "


Tarzan - du finns inom mig

Kommentarer
Postat av: linnea

stackars dig gumman, förstår att du saknar han jätte mycket.

Ring om du vill prata <33

2008-09-28 @ 19:50:10
Postat av: Annie

Jätte fint skrivet, glöm ej att du gör det för hans skull ! :)

Finns här för dig gumman <3

ILY <3

2008-09-28 @ 19:52:22
Postat av: ida

förstår att dt känns jättejobbigt för dig. tänk på att du gjorde det för hugos skull och han kmr också förstå det. finns här för dig. ILY <33

2008-09-28 @ 20:11:05
Postat av: Hanna

finns inte så mkt o säg, de andra har ju repeterat allt 3 ggr, en samma som dom om du ft ;) men de hoppas jag du redan vet!! <333 äd äd

2008-10-03 @ 15:20:05
URL: http://hdd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0