erikshjälpen!

dagen har blivit ett stort sorterande av newbody & jag blev klar för bara en liten stund sedan.
den första tiden fick jag hjälp av linnea, ett STORT tack!

imorgon skall jag gå upp kl 04.00 för att sedan ta tåget med projektgatubarn gänget ner till vetlanda. där ska vi skriva på ett samarbetsavtal med erikshjälpen & gå på studiebesök där! jag är riktigt peppad faktiskt. ska bli kul!
en annorlunda studiedag må jag säga, men riktigt intressant.

kameran hänger helt klart med, så bilder kommer imorgon! :)

besök gärna vår projekthemsida - www.projektgatubarn.blogg.se

ciao


Kommentarer
Postat av: Linnea :)

Luungt! :D<3

Ha så kul imorgon! :)

2009-04-20 @ 21:52:19
URL: http://meeeaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0