oscar bikini...

...när många hör oscars efternamn bianchini, så säger många - haha, det låter som bikini!
oscar tycker inte det är roligt, så jag tänkte göra honom lite sur med rubriken.

oscar har kommit till halmstad över helgen och det är lika kul som vanligt att umgås med honom!
vi har varit vid riccardo & ätit glass med hanna, linnea och mattias.
vi har även varit i stan med min fina storasyster, där oscar shoppade den snygga tröjan han har på sig på följande bilder! teresia handlade en sjal på pinstripe och jag ingenting! :)

igår spelade vi anden i glaset - läskigt det där.
enligt anden, eller ska jag säga andarna? - för tydligen var det fler i rummet... så skall jag komma in på danslinjen!
återstår att se på onsdag..







ingen mer vågade vara med på bild..

Kommentarer
Postat av: Teresia

Tröjan hans e riktigt snygg på .. Såg den innan jag åkte men va ju lite smått förvirrad och nyvaken ..



VADÅ ni har träffat mig också under påsken varför står inte jag med någonstans?:O

2009-04-13 @ 23:30:02
URL: http://teresiamarialovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0