torsdag innan lovet

nu sitter jag hemma hos hanna och lyssnar när dom planerar sin idrottslektion.
spännande må jag säga!
idag var vi ute och fotade lite, det blev nog några bra.
imorgon ska vi fotografera på riktigt, med både hanna, henke och axel som modeller..
hehe, hoppas dom vågar. bilderna får ni se imorgon när vi tagit dom. smart va?

no prov idag + fyra nationella no prov.. tuff början på dagen men därefter hade vi bara teknik.
Och där var det roligt som alltid!

hittade en gullig bild på hannas dator, värsta söt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo gumman :d jag tog den på dig!! <33.

Visst blev den fin :d

2009-04-02 @ 18:52:10
Postat av: julia

åååååååh asså shit vad jag saknar dig asså, och alla våra pluggdagar, ditt hem och din mamma - ni är så mysiga hemma hos er. kärlek till er min sötnos <3

2009-10-14 @ 21:43:58
URL: http://juliamoaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0