den tjugoåttonde augusti

slutet av skoldagen var jätterolig, vi skrattade i pincip hela tiden och fulade oss.
så nu är jag trött och seg, med träningsvärk i magen!
som alla andra bloggare måste jag ju nämna att - affären monki har öppnat i Halmstad och något väldigt roligt hände. tjejerna hade blivit helt galna och uppspelta att dom börjat slita sönder kläderna, vilket ledde till att polisen fick rycka in.
extremt roligt tycker jag!
jag, rebecka och fanny kände att vi gjort slut på mycket pengar den senaste tiden - så det blev budgetfika inne på gallerinan med chokladbollar från hemköp.
jag mötte sedan upp avalon och vi fick lite godisbehov, så tillslut var vi mätta i magen!

imorgon blir det suuuuuuuuuurf.

gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0