"bara-för-att" bloggen!

antagligen går ni in på min blogg "bara-för-att-konstatera-att-hon-inte-lagt-in-något-nytt-inlägg"...
men ibland händer det antingen för mycket för att veta vad jag ska skriva om eller för lite för att ha något att skriva alls. men idag är en dag då det händer halvt mycket och därför kan jag skriva.

vi har som sagt flyttat in till staden nu och det känns toppen. bara känslan av att skicka ett sms med texten: "ses på stan om 2 min?" känns grymt! de flesta flyttkartonger är borta och vi börjar få mysigt. i mellandagarna ska vi till ikea och handla, jag ska köpa möbler och mys till mitt rum.

julklappsfronten är också fixad, hittade min sista julklapp idag faktiskt.
julafton firas hemma hos mormor med släkten, skall bli mysigt.

för en ytterliggare uppdatering, jag söker jobb förfullt! hojta om ni hittar något till mig :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Vart i stan bor du?

KRAM

2010-01-08 @ 23:57:49
URL: http://klawitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0