snälla tomten..

jennys önskelista är det många som är ute efter.. så här kommer den gott folk:
(för realistiska önskningar hoppa över dom två första..)

1. En mini dator, som jag kan ha i Paris.
2. En platt TV till mitt nya rum. krav på att den ska fungera som skärm till datorn också.
3. Olika tekniksaker, såsom headset (för att prata med er när jag är i Paris) och extern hårddisk.
4. Inredningssaker till mitt rum - alltså pengar (sakerna väljer jag själv) ;) 
5. Pengar till möbler till mitt rum.
6. Gymkort på nautilus - men inte under för många månader - ni vet ju hur träningen brukar gå tillslut...
7. Glas i kosta boda, endast gula och oranga.
8. Skaffa mig ett jobb.. :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0