9:an goes dans

nu är jag hemma efter en lång dag.
den har innehållit både dansaudition och fika hos mormor.
dansen gick faktiskt bra, två danspass där vi fick visa vad vi gick för. först balett och sen modern dans.
två riktigt roliga dansstilar som jag inte testat på så mycket.  

balett var faktiskt väldigt skoj, man går verkligen in i sig själv. man måste ha kolla på vrister och knän, händer och ja - allt. det är verkligen coolt, man får sådan kroppskännedom!

modern dans var också väldigt roligt. nästan som showdans/jazz tror jag, lite mer fritt och mer uttryck i själva dansen.

mitt "startnummer" blev nio, ett utav mina turnummer (a).
så håll tummarna för mig, hade kul att bli en utav dom 16 ändå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0