anders bagge

antingen är det jag som börjar bli trött och skrattar åt det mesta - eller var det faktiskt kul!

den 13 februari var en fredag, en otursdag alltså! Men inga speciella olyckor hände oss, vi hade allmänt roligt i matsalen.

jenny: hm, jag har kommit på ett eget skämt. Ni vet Anders Bagge i idol, han älskar ju djur jättemycket. tillräckligt mycket så han var tvungen att döpa sig till Bagge i efternamn.
Linnea garvar totalt men dom flesta andra tycker nog jag är allmänt dålig.
Ida: bagge är inget djur!
plötsligt skrattar alla..
hanna: mvg i no där Ida!
Ida: vad har djur med no att göra?
vi andra viker oss totalt, riktigt roligt!

jag vet att Hanna redan skrivit detta på sin blogg, men jag kunde inte låta bli att skriva det jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0