LONDON 2010

sitter och läser en blogg, som handlar om hennes utbytesår i USA!
oj vad jag bli peppad på London asså.
Känns så otroligt overkligt att jag ska dit, om jag nu kommer in vill säg.
Men jag har en känsla av att mina betyg faktiskt räcker, för nu har ju NV - Europa kommit till på sannarp.
Vilket betyder att fler istället söker till natur linjen, istället för samhälls linjen har jag hört!
Det gillar vi väldigt mycket. :D



så om

1 år,
6 månader
&
16 dagar


 - japp då befinner jag mig i ett annat land, i en annan familj, i en annan skola, pratar ett annat språk, äter annan mat och åker dom röda dubbeldäckade bussarna... hihi, ni förstår att jag längtar va?


Kommentarer
Postat av: HAnna

Inte lite avundsjuk man blir!!

2009-02-14 @ 15:04:36
URL: http://hdd.blogg.se/
Postat av: isabelle

jenny!

gud va kul för dig! är det med skolan som ni åker då? hur länge? USA är skithäftigt, ett tips verkligen att åka hit!

hälsa annie :) har hon blogg?

2009-02-17 @ 00:26:34
URL: http://santarosavalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0