utmanad!

nu har jag blivit utmanad också.. läskigt!

Regler:
- Länka till den som har utmanat dig.
- Berätta 8 sanningar/vanor/ovanor
  om dig själv
- Utmana sedan minst tre stycken 
  personer i slutet av ditt inlägg
- Skriv också ett meddelande på deras
   bloggar, så att de vet

tjejen som utmanade mig : myfriendhanna

1. just nu är jag väldigt peppad för madison den 20:e mars.
2. varje gång jag går hemifrån säger jag hejdå, även fast ingen är hemma.
3.  jag är medlem i klubben för blindtarmslösa!
4. jag saknar min hugo.
5. jag längtar till 2010, då jag befinner mig i london.
6. jag måste jobba upp mina betyg för att få en säker plats på samhäll/europa.
7. hela mitt liv har jag velat bli brandman, men det ändrades för 1,5 år sedan.
8. jag vill inte bli känd.

jag utmanar: angelica , noemi & juliab 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0