11 januari

idag är det ju då söndag, veckans tråkigaste dag som många uttrycker det! Idag kan jag inte annat än hålla med.
reklamen är utkörd och fixad.
ingen aning om vad som händer idag.
förmodligen blir jag väl tvungen att jobba lite med fördjupningsarbetet - bara för att jag är så duktig...

jag börjar få lite småpanik över gymnasievalet. innan var jag så grymt säker på samhäll/ euopa - london..
men just nu har jag ingen aning, om jag varken klarar det eller om jag är mogen för att vara utomlands ett halvår.
aja, det återstår att se.



Kommentarer
Postat av: Hanna

vaad ska du annars välja sötnöt?

2009-01-13 @ 15:44:02
URL: http://hdd.blogg.se/
Postat av: j

DU SKA TA LEDARSKAP MED MIG OCH MIMMI. PUNKT SLUT! :D

2009-01-17 @ 22:49:41
Postat av: svar till j

nej du, ingen ledarskap för min del! jag ska komma in på samhäll / europa och jag tkr du ska gå där med mig. punkt slut!

2009-01-17 @ 23:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0