året som gått

som alla andra bloggare tänkte jag också göra ett försök till en liten årsresumé . so here we go..

JANUARI!
jenny övergick från blond till brunett faktiskt.
Jag började min första termin i streetdance med Selin.
Min syster klarade teoriprovet till körkortet.
20 januari - älskar & saknar dig.  
jag fick min efterlängtade skimboard. :)


FEBRUARI!
försökte få med mina kära tjejklasskompisar på en danstävling.
längtade efter sommaren.
min kära syster klarade körkortet och var redo att ge sig ut på vägarna.
23 februari fyllde jag också år, då jag och mamma spenderade dagen i varberg. för att inhandla först våtdräkt men även min lovely bräda. ååh, fin dag! :)

vi vet - vi är coola! :)


MARS!
jag blev bjuden hem till ida en mysig kväll, men kvällen slutade tyvärr i magsjuka för min del. 
jag började min nedräkninig till grekland med syster..
avalon och jag tillbringade en funny dag i varberg, för att inhandla även hennes bräda.

APRIL!
april var en månad som något mycket sorligt hände, r.i.p.
jenny fristrand skimmade för första gången i sitt liv och redan då blev hon kär i det.
skimdag i tylöbäck med trevliga flickor & april blev en redig skim månad.
valborgsmässoafton tillbringade jag och tjejerna på la primavera.


MAJ!
skim for life!
jag fick en liten små crush på sebastian krantz, ni vet han i talang 2008. ;)
jag och syster drog till grekland, den mest oslagbara veckan på hela året. ååh, saknar.
min syster gick på bal & hade det säkert mycket trevligt.

hotellet.

jenny.

ååh.

jag bara älskar denna bilden, helskön!

ag. loanis beach.

så otroligt fina!

JUNI!
syster tog studenten och blev av med skolan.
jag fick däremot bara nöja mig med sommarlov.
skim och en hel del julia blev det.
oscar åkte till italien.
men jag åkte istället till göteborg och hälsade på mathilda & sen följde hon med mig ner. 
jag skulle åkt till göteborg med konfirmationen, fick stanna hemma. uttäckte efter en vecka att jag hade en brusten blindtarm och fick åka in på sjukhus för operation. slutet av juni fick jag även stanna där i en vecka.

student för sis <3

blindtarm.

JULI!
på sjukhuset för blindtarmen men jag kom hem igen.
åkte till stockholm med oscar, cilla och hugo.
saknade grekland & tiden med syster.
blev konfirmerad även fast jag bara varit med 3 dagar.
hämtade hem asai - cillas lilla tollare.
rixfm festivalen en sommarkväll.
hade en grymt rolig kväll/natt med cathis och oscar, haha taxi halmstad.


rix fm.

AUGUSTI!
mathilda kom till halmstad en vecka igen. :)
mina kusin samt eva och anders var i halmstad och vi passade på att träffa dom.
surfade litegrann, eller mest paddlade typ. hehe.
började skolan igen- yeye 9b.
skimmade en del.
syster fyllde 19 år.
julia är min vän och jag har umgåtts med henne en hel del.

jag och kusin sara.

jag och lilla kusin hugo.

julia & jenny is the shit.

SEPTEMBER!
jag och mimmi vann orienteringtävlingen..spännande spännande.
umgicks mycket med julia. 
älsklings Hugo lämnade halmstad.

mimmi och jag kämpade oss in i mål på orienteringen.

min älskade vän lämnade halmstad och begav sig på ett livslångt äventyr.

OKTOBER!
jag och julia upptäckte det där med att plugga på bibblan.
saknade hugo.
min älskade mamma fyllde år. <3
beställde dator.

julia och jenny pluggade gärnet.

köpte min lilla dator.

NOVEMBER!
cathis och jag åkte till helsingborg för att dansa med benke. Känsla! två utav dom bästa dagarna 2008.
halloween night med moa och mathilda  (discotek i parken)
en juliamånad, hihi. den grymma tjejen fyllde även år och jag blev bjuden på fest hos henne.
idol för första gången. dop för min lilla kusin hugo - blev fadder. fick träffa hubben igen.
eva fyllde 50 år, som firades på sand.

cathis, benke och jenny.

halloween night .

julias födelsedagsfest.

dop för lillhugo. syster och jag är faddrar.

idolkevin. favoriten.

andreas, jenny och maja. känsla.

jag fick träffa världens bästa pojke igen. massvis med kärlek till den knasen!

DECEMBER!
julia och jag bestämde oss för globen och stockholm, satte vår plan i verket och drog verkligen upp dit. obeskrivligt! :D
bestämde mig för samhäll/europa
hade dansuppvisning på halmstad teater.
julls trulls.

idol finalen. oslagbar.

julia, en underbar vän.

 vår vänskap är som bilden. nästintill perfekt. <3

japp, detta året har verkligen varit händelserikt..
väääääldigt långt inlägg men det var faktiskt kul för min egen del att göra det, tänk så mycket jag har gjort.
detta är mitt år & det ska hända mycket mer 2009.

Kommentarer
Postat av: j

du är en otroligt bra vän jenny. du är den människan jag litar mest på för jag vet att du aldrig säger något till någon om man vill att inte du ska säga det till någon! :) <3

2009-01-17 @ 22:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0