E.M.D.K ?



Här sitter jag med en nu tom pasta tallrik och ett stort glas fanta, samt lyssnar på snyggingarna E.M.D. Jag satt och funderade och kom på att Kevin borde vara med i EMD.. deras röster skulle sitta så fint ihop!
Jaja, erik mattis och danny är ju inte heller helt fel att lyssna på.

http://www.youtube.com/watch?v=MaCVDL6uU4M&NR=1

kolla på danny -  0.26 på videon... åååååh, så snygg han är där! jag har alltid gillat erik mest, men på just det klippet kan man ju säga att danny är lätt snyggast! haha, typiskt tonår eller vad säger ni släkten? ;)

nu är mina krafter laddade igen och fantaglaset halvfullt .. back to work folket!

jag kom på en annan rolig grej, när man säger att - glaset är halvfullt... och inte - glaset är halvtomt. ja, då kommer jag inte riktigt ihåg vad det var. att man var positiv till livet eller något. så ja, heej livet! jag är en positiv människa av mig. :D

mycket text, antagligen för att dra ut på pluggandet så långt som möjligt.. men nu kommer jag inte undan längre..

Kommentarer
Postat av: Annie

Danny är snyggast <3

2009-01-14 @ 14:51:46
Postat av: j

danny är min så alla vet. dont touch him! :D

2009-01-17 @ 23:04:35
Postat av: svar till j

haha, jaja.. ta ni danny!

jag behåller erik för mig själv då! :)

2009-01-20 @ 17:10:57
URL: http://jx2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0