morbror! :)

morbror, kan inte du bränna EMD's cd-skiva till mig? :)
den heter A state of mine. 
skulle vara jättesnällt! :D


hörde ni förresten att EMD vann årets låt med just låten - jenny let my love you!
& jag vet att dom stavar jenny med ie... men jag kan inte låta bli helt enkelt, det är ju lite smått coolt med mitt namn där.. dom kan ju inte hjälpa att dom skrev fel när dom skrev låten liksom...

för ni visste väl att jag känner EMD och att dom gjorde låten till mig? ;)


efter direktsändningen i NRJ , är vi inte snygga ?

Kommentarer
Postat av: j

SKITSNYGGGGGA :D

2009-01-17 @ 22:44:46
Postat av: j

dreeeeam on jenny att du känner dom ;) HAHA

2009-01-17 @ 22:48:47
Postat av: svar till j

vadå? asså det är sant, jag känner dom! :) didn't you know that ? ;)

2009-01-17 @ 22:59:54
Postat av: j

HAHA, i dina drömmar ja :D

2009-01-17 @ 23:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0