nu har jag fått nog..

jag har fått nog av den där jävla alkoholen.
att se människor förändras.
att se dom i min egen ålder stupfulla och utan någon som helst koll.
att se dom där rödsprängda ögonen.
att höra hur ungdomar skryter om det.
att folk tycker det är roligt att spy.

nej, nu har jag fått nog. jag har fått nog av att hela tiden försvara mig varför jag inte dricker.
här har ni svaret: jag vill inte bli som ni! jag vill inte ha rört den där skiten när jag blir stor, jag vill inte göra massvis med saker jag ångrar.

och en sak ska jag säga er. jag har så jävla roligt utan det.
kom inte och håll på med att jag inte dricker, om du har något litet problem med det. håll det för dig själv, för jag vill inte höra..inte ett ord..

Kommentarer
Postat av: julia

BÄSTA SKRIVET EVER! :)

2009-01-01 @ 20:37:39
Postat av: avalon

okej jag är nog lite seg på att läsa inläggen här på din blogg, men bättre sent än aldrig. Iallafall det jag egetligen skulle säga var att detta var Riktigt bra sagt (eller skrivet kanske man säger) ;)

2009-01-07 @ 10:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0