nyårslöften

ja, och så kommer man till det där med nyårslöften...
jag har inga.
fortsätta så som jag gör antagligen. jag ska äta godis, äta glass och vara riktigt onyttig.. i jämförelse med min vän julia som ska avstå från allt sånt menar jag. ;)

sen ska jag även komma in på samhäll / europa - london..
det ska gå, jag har bestämt mig. jag ska kämpa tills jag kommer in på den linjen. punkt slut.

ja, nu vet ni hur jag ska bete mig i år.. - så om ni ser en överenergisk / sockerkikad tjej med glass i håret - that's me. :)


Kommentarer
Postat av: j

haha ja men det är bra att nyårslöften finns för om man gör ett så håller jag alltid det :D. annars gör jag aldrig det x) <3

2009-01-17 @ 22:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0