OC

nu har julls trulls lämnat mig här i ensamheten igen, stackars mig!
om ca 12 timmar ska jag upp igen, för att käka frukost och sedan köra reklam.
men jag har laddat min ipod med grymma gamla godingar och sedan är det bara att hoppas på att halkan försvinner.. annars ligger jag risigt till... hehe, wish me luck!

blev dock ingen romantisk komedi till film, vi kollade på OC istället. vilket verkligen inte är fel - snarare toppen (y). jag är inne på tredje säsongen nu och bara tanken på att marissa dör snart blir ju ledsamt.. det ryktas om en femte säsong och tydligen ska marissa återuppstå i den.. ehm, fake? ^o)


Kommentarer
Postat av: j

älskar den serien, det bästa med den är att det är så många snygga killar att kolla på (a)

2009-01-17 @ 22:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0