morfar

Ja, idag är det ingen vanlig tisdag. Ingen rolig tisdag för den delen heller..
För idag, var det exakt två år sedan min morfar dog! Min bästa vän och världens bästa morfar.
Ingenting är sig likt utan honom, men två år har gått och det blir lättare med tiden.
Jag tror morfar sitter där uppe och svävar på ett mjukt moln och vakar över oss som en liten söt ängel.
Men självklart saknar jag honom, väldigt mycket! Det finns ingen som honom, ingen kan ta hans plats!
Du kommer alltid ha en mycket stor och betydelsefyll plats i mitt hjärta morfar.


jag saknar dig morfar
jag älskar dig morfar
je t'amie.




bilden på stranden med mina fotspår MORFAR, gjorde jag strax innan morfar dog.

Kommentarer
Postat av: Avalon

Oj, har det redan gått två år! Glömmer aldrig den dagen då du kom till mig och frågade om jag kunnde passa Hugo, med blanka ögon och gråten i halsen. :(

Du ska vet att jag alltid finns här för dig! <3<3

2009-01-21 @ 19:51:00
Postat av: annie

Fint skrivet gumman! jag finns också här för dig <3

2009-01-22 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0