SHE MADE IT!

jag läste i min bloggs arkiv att mitt nyårslöfte bestod av följande: komma in på samhäll/europa london.
jag har bara en sak att säga om det - SHE MADE IT!
nittonde augusti börjar jag tre nya spännande år - med en ny klass, ny skola och london att se fram emot.
tänk er, om ungefär ett år - sitter jag på ett plan till london och stannar där i ett halvår.

på tal om antagningsbesked så kom jag även in på dansen som jag gjorde för skoj skull.
av femtio sökande, kom arton in. det känns rätt häftigt ändå!


Kommentarer
Postat av: Maja

JAG ÄR GLAD FÖR DIN SKULL :D

2009-07-04 @ 23:25:03
URL: http://majacl.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vad var det för intagningspoäng på den linjen? :)

2009-07-05 @ 19:18:58
Postat av: jenny

svar till hanna: på samhäll europa london var det 280 poäng som minst, den svåraste linjen att komma in på i Halmstad. :)

2009-07-05 @ 19:27:26
URL: http://jx2.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0