back in Halmstad!

efter nästan fyra mysiga dagar på rörbäck är jag nu hemma i halmstad igen.
dessa fyra dagar har varit helt underbara och jag tänker lägga ut bilder istället för text!


glad midsommar önskar jenny o julia med kransar i håret - några dagar försent!


bild tagen ifrån julias altan.. H Ä R L I G T !


dans kring midsommarstång.. små grodorna små grodorna!


segelbåt vs. motorbåt


göran o jenny åker båt till lysekil.


GO LYSEKIL!


jag hittade en snygg väska jag ångrar att jag inte köpte. och en liten parantes - jag tror hon bakom mig ogillar julia!


min snygga vän julia tog ett dop väl hemma från lysekil. jag var en badkruka o tog snygga bilder när julia hoppade från bryggan.

fler bilder kommer. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0